Oinspirerad och upptagen med annat

Som ni väl märker har jag blivit inaktiv med mitt bloggande igen, ganska rejält. Jag tänker bara tala om att det nog kommer att förbli så ett tag framöver. 
       Jag har nämligen valt bort bloggen just nu, till förmån för en massa andra projekt som kräver min koncentration. Det gäller framförallt mina studier, men det är dessutom så att jag även har gått in i en inspirationssvacka av tämligen rejält slag. Ritandet kommer nog därför att ligga nere ett tag, och utifall jag bloggar kommer det mer att vara bokrecensioner och dylikt.
     Jag ska vara helt rak på sak och uppriktigt tala om för er alla som läser den här bloggen, att jag förutom att ha fullt upp med andra saker i min vardag inte tycker att det är särskilt roligt med mina klippdocksprojekt just nu. Så enkelt är det, och det vill jag bara tala om, så att ni vet.  Så jag kommer att förbli inaktiv här ett tag nu, men jag hoppas givetvis på att komma tillbaka ganska snart med nya klippdockor och kostymer. =)

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Beatrice
    Feb 16, 2011 @ 10:51:22

    Jag förstår vad du menar med att tycka att ens stora ”grej” till slut blir tråkig.. Ganska jobbigt när det händer! Samma sak hände mig när jag flyttade och insåg att jag inte skulle kunna lajva på säkert ett par år, då försvann min sy-lust helt. Visste inte liksom vad jag skulle ha grejerna till om jag sydde så det bara blev, inget alls.
    Men rätt vad det är så kommer inspirationen och kreativiteten och slår en i huvudet igen! =)

    Svara

    • annissa89
      Feb 16, 2011 @ 19:13:32

      Ja, Beatrice, tur är väl det! =)
      Kanske sådana tillfällen är tecken på att man skulle må bra av att prova på något nytt…

      Svara

Lämna en kommentar