Funderingar

Ja, som ni märker har jag negligerat min blogg något fruktansvärt den senaste tiden, och detta kommer jag nog att fortsätta göra. Så jag skriver det – bloggen ligger nere på grund av oinspiration, och även av det faktum att jag i ärlighetens namn är rätt trött på dess koncept. Jo, jag kommer att fortsätta blogga om mitt klippdocksritande och bokläsande såsmåningom, men kanske på lite andra sätt och med fler ämnen. Jag kommer dock att ha den kvar, men i väntan på nya idéer om vad jag ska göra med den skriver jag inte så mycket. För att uttrycka det lite mer poetiskt är min blogg mitt i förändringens vindar just nu.

De projekt som jag skrivit så knapphändigt om fortgår, och det mycket bra. Det hemliga bokprojektet kan jag faktiskt tala om är inne på sin målgång! 🙂 Jag kan också berätta att jag äntligen ska åka på Bokmässan i Göteborg om några veckor, och det är första gången för mig någonsin! 🙂 Det tror jag att jag kommer att vilja blogga om!

Men tills dess har jag tagit mig tid att uppdatera mina länkar, här bredvid.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Vixxtoria
    Sep 11, 2010 @ 23:46:19

    Åh, jag är nyfiken på det hemliga bokprojektet!!!

    Och jag läser gärna om både böckerna och klippdockorna whenever and wherever. 🙂

    Svara

  2. Vixxtoria
    Sep 11, 2010 @ 23:46:55

    Och så skriver jag ett par ord till för att jag glömde att kryssa i att jag vill ha ett mejl om det dyker upp fler kommentarer i tråden.

    Svara

Kommentera

